6 månader sen sist

6 Månaders sen sist..
Men vadååå är man grym eller grym på att köra bil :D
Min körlärare erkände efter körningen att hon var orolig för hur detta skulle gå och hur mycket jag skulle ha tappat, men icke sa nicke!
Hon gav mig bara komplimanger och var imponerad av min körning - yeeey fool score!
(utan att överdiva alltså)
Nu är det bara teorin sen har jag körkort inprincip :D
Jag ska göra alkohol och drog testet nu i Feb som min körlärare boka in idag åt mig.
Så ja, nu är det bara upp till mig att få "inget LIV" och börja att rå plugga!!!
Mitt mål är att få det innan tjejerna kommer hem från Barcelona som är i Juni,
kommer jag klara det?
Ja, det kommer jag :)
Nu ska jag äta kötbullar, potatismos, lingon och brunsås som jag står och lagar...
och till det blir det ett PH avsnitt (spela in igår) ooopps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0