äh jag dör! hahaha - Finns bara jag som kan vara så pinsam

Har varit hos Frida efter jobb och kollat resor till Barca....
men eftersom det var för dyrt för Fridas smak så var det bara hejochgodbye typ...
Vi hade pratat med Julia H, innan dess och hon var lite små sugen men var tveksam om hon kunde.
Och jag gjorde precis en sjukt pinsam sak, som kommer vara svår att förklara över datan!
Men tänk er en gammal vän som ni gick i samma klass med ifrån 0 till åk 5, och sedan dess bara små känt typ hälsat och pratat lite... typ den nivån.
Jag loggar in på msn, ser att Julia är inne
- tänker yes fan va bra,
kan jag kanske övertala henne att följa med till Barcelona ändå,
som hon var tveksam till innan.
Går direkt på sak (eftersom jag känner henne,
så behöver inte fråga alla dessa vanliga frågor.
Hur är det?Vad gör du? osv)
- Hej Julia :)

malin säger: heej julia :)
Julia säger:Hejj malin :)
malin säger:Du? Vill eller kan du åka till Barca?
Julia säger:närdå? med vem?
malin säger:1-7 april?
malin säger:Med mig :) hehe! Frida har inte råd...Jag vill skit gärna åka!!:D
Julia säger:ehm jag vet inte om jag kan:P men va kostar de då?:P
malin säger:flyg 1600:- tur/retur... boende mitt i stan 3000:-
malin säger:det var det billigaste vi hitta... det är pisss dyrt annars!
Julia säger:så 4600 totalt?
Julia säger:plus mat o fickpengar då..:P
malin säger:hehe japps! Dyrt kanske jag vet inte vad det kostar typ, men detta var bra och billigt
... men ja jag viiiilll
Julia säger: nä de e väl inte så farligt för de:P jag vet inte
Julia säger:men jag vet inte om jag har råd ändå:P
malin säger:Man kan ju leva snålt!
Julia säger:eller om jag kan?
Julia säger:jag ska kolla min kalender..:P
malin säger:nä okej, ströigt!! Har ingen att åka med :( du eller frida var mitt hopp men frida har inte råd.. och det förstår jag hon jobbar ju inte heller
Julia säger: ja de klart
Julia säger:jag kolla i min kalender nu, men jag har föreläsningar inför tenta så jag kan inte..
Julia säger:tentan e den 8:e
malin säger: aah okej! Typiskt :/
Julia säger: ja faktiskt...
Julia säger:hade nog följt med om de hade vatt lite senare, så man inte hade behövt tänka på de liksom..:/
Julia säger:men anna då? vill inte hon?:P
malin säger:Ja men jag kanske åker senare...annars
malin säger:Anna? vem anna?

Anna heter även Fridas syster så trodde Julia mena att jag skulle åka med henne... då börja jag undra egentligen..?
Men hon mena Anna Wikström en annan kompis som jag gick i samma klass med på Gymnasiet..
jag bara tänka, vaa? varför Anna? Hon har ingen i Barcelona hon vill hälsa på..
Sen skriver Julia helt plötsligt....
Julia säger: Malin det är Julia Olsen du skriver med! :)

Jag trodde jag prata med Julia H, bara mata på massa information och tjata på att Julia H skulle med...(som jag trodde jag prata med)
men jag prata med Julia O, som jag totalt hade missat!!!
Trodde jag skulle dööööö, fy FAN va pinsamt!
Går knappt att förklara.. jag ringde upp Louise och bara berätta hela berättelsen och skämdes som faaan!
Hon bara skratta lika mycket som jag gjorde,visste inte var jag skulle ta vägen
- hahahaha
Det sköna och det sjuka med det hela är att hon bara hängde på mitt förslag
och börjar kolla kalender och grejer! hehe
gulligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0