DETTA SUG!

Lördag lördag lördag, och vad innebär det?
Godis eller Läsk(sprit)
Jag väljer inget av det!!
Godis hade jag LÄTT kunnat käka som ni alla vet som känner mig,jag är ett choklad monster!
Men nej, fasiken alltså jag ska håla igen.
Har varit grymt trött o bakis hela dagen idag, egentligen vet jag inte varför jag har varit sååå trött..för så sent blev det inte igår, men ja trött har jag varit i alla fall.
Jag hoppas jag kan börja hitta tillbaka till mitt dagliga skrivande här på blogg.se... men asch jag vet inte man pallar helt enkelt inte! Jag blev sjukt sugen på att åka till Malmö och shoppa båda nya solbrillor och yra runder på monki och weekday för att inhandla lite vårnytt!Får se kanske,drar dit i veckan..någon som är pååå?
Idag vid midagen som bestod tav tacos osm jag bara ääälskar! Så prata vi framtid, så jäkla kul alla mina resemål jag har framför mig, vad mina barn kommer kanske hetta en dag.. konstigt nog men det var kul :)
Sen har vi ju det här med bilen... mitt lilla röda hjärta som jag och Louise kom fram till idag, haha!
Om jag ska köpa den eller ej, hmm?
Sjukt nice att få ha en egen bil sen när mitt körkort ligger i mina händer nu till våren men jaa samtidigt...
Bil är den sämsta investeringen, har man ju fått höra under alla sina 19 år hehe.
Men jooo jag tror att lilla hjärtat kommer bli min inom kort, ska bara prov köra den först för att se så det verkligen är vi två - liksom! ;)
nu blir det att möta upp Lojs och Mallan
puuusss

Kommentarer
Postat av: Nina

Vadå för bil??????

2010-01-24 @ 15:36:34
URL: http://smilingismyfavourite.blogg.se/
Postat av: Anonym

Farfars!

2010-01-24 @ 16:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0