shopping,shopping..every day and allways

Min morgon börja med en fruskot på Espresso House tillsammans med Ida & Louise F,
väldigt gott och väldigt länge sen!
Efter det kom Lousie C och joina oss, så vi gick till 261 där Ida skulle jobba och
bara satt och snacka om det ena och det andra :)
efter det fick vi ett ryck om att vi ville köpa solbrillor jag och Lousie C.Så mot Nova Lund for vi men där fanns såklart ingen glasögonbutik.. men hitta ett par byxor som jag ska klippa av till shorts.
Eftersom Center Syd ligger på hem vägen så stanna vi till där också för att ta en titt, men dem hade heller inga solbrillor som fall i smak. Men det blev ett par söta trosor men det stor rosett på, ett slappt linne och ett par snygga kängor istället för brillor...
Ibland önskar jag att jag var en pengar maskin - faaaan vad jag gör av med pengar!
haha
Dessa fick följa med hem,
kommer i från Scorett, 1099 :-
Ungefär som dem här jeansen,
men i en mörkare model.
Från BikBok på REA för 179:-
Ska bli mina sommar shorts! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0