snart Helsigborg..its bio-time

Hallihallå, nu sitter jag här ny duschat och även ny tränad (säger man så?)
Det är super skönt att jag äntligen har tagit tag i mig själv och börjat träna... hoppas bara att det ger resultat, typ sommaren! Nu sitter jag och väntar bara, Louise och Frida kommer och hämtar upp mig vid 8 sen blir det tills att hämta våran boy-friend Ludde :)
Ska bli så mysigt med bio och äntligen får jag användning utan en av mina biljetter som jag vann på Espresso House. Vem som kunde sälja mest kanelbullar ;) de ni.. mohaha
Helgen i helhet har varit bra tycker jag, älskar att få sova och det är precis vad jag har gjort denna helg väldigt mycket i alla fall! Nu är det inte lång tid kvar tills min snutttutte åker inte än utan två...
den 7 Mars åker dem och är borta i hela 3 månader!!!! FATAR NI!!
Im gonna miss you so bad..
Jag kan bjuda på en osminkad mig, så här ser jag ut exakt nu!
palla sminka sig om man ska på bio, hallåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0