Bleeding LOVE

En låt som är grym just nu är:
DonkeyBoy - Ambitions
det är vad som pumpas hemma hos mig, just nu ;)

Heeelgen, ja alltså helgen..
den var top notch!
Tummen upp, verkligen!
har hänt mycket, har inte känt mig ensam en enda stund,
har bara haft så jäkla roligt!
Var på Bio i fredags och såg Shutter Island,
efter det blev det vin fram till klockan 6 på morgonen.
Där efter tåget till Kristianstad, full fart!
Lika roligt som vanligt var det.....
och ja, jag är mycket nöjd!
Och på söndag åker Louise :(
F.A.N!!
Kommer livet vara lika roligt under dessa 3 månaderna...
hmmm?!
JAG HOPPAS DET!

Bleediing LOVE, and I mean it!
Its complicetet, becuse inside of me I really want you
becuse I love you!

So, what can I do?
And you now how you are.....





Kommentarer
Postat av: Nina

Hur var shutter island? var den bra?

2010-03-02 @ 23:52:23
URL: http://smilingismyfavourite.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, den var bra! Sjukt skum... man kan prata om den dagar efter för e är så klurig :P

2010-03-04 @ 07:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0