Mitt nya liv börjar idag

Nu har tjejerna åkt, och ja det känns redan tomt!
Speciellt utan min Louise...
Nu hoppas jag bara dem 12 veckorna går fort och att det händer något roligt här hemma för oss som är kvar..
Ikväll så blir det förmodligen bio..
Alice underlandet :)
Men ska först ut och gå en runda, rensa tankarna och röra på mig lite!
Eftersom nu en av mina bästa vänner flyttat till Barcelona, så återstår en som nu går i skolan och är taggad inför studenten med andra ord kommer ha fullt upp!
Därför börjar mitt nya liv idag!!!
Men det lär nog bli bra.. mycket kan hända på 3 månader...
frågan är bara vad...?
jag är rädd inför framtiden...

att inte svara när man ringer... eller svara på ett sms det är väl ett tecken?
jo det är det, jag känner bara mig så jääävla på och det vill jag inte göra.
men vafan vad gör man inte, jag vill ju inget hellre än att prata med dig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0